Jaké jazyky se učí na vaší škole?
Co dělá vaše škola pro ekologii?
Odkud pocházejí tví spolužáci?
Welche Fremdsprachen lernt man in eurer Schule?
Was macht eure Schule fűr Ökologie?
Woher kommen deine Mitschűler?
What languages can you study at your school?
What does your school do for ecology?
Where are your classmates from?
Na naší škole se učíme anglicky a německy.
Sbíráme starý papír, baterie, drobné elektro, mobilní telefony, atd.
Moji spolužáci pocházejí z různých koutů světa.
In unserer Schule lernen wir Englisch und Deutsch.
Wir sammeln altes Papier, Batterien, kleine Elektrogeräte, Handys, usw.
Meine Mitschűler kommen aus verschiedenen Ecken der Welt.
At our school we study English and German.
We collect old paper, batteries, small appliances, cellphones, etc.
My classmates come from different parts of the world.
Právě skončil poslední náročný týden tohoto pololetí. Napsali jsme poslední dvě velké opakovací "písemky", doladili poslední detaily ve známkování a konečně si trochu vydechneme.
V českém jazyce se zabýváme stále ještě vzory podstatných jmen, tentokrát rodu mužského. Prošli jsme už všechny a teď procvičujeme a procvičujeme, abychom si všechno správně zapamatovali. A co je na to nejlepší? Opakovat, opakovat a opakovat! Procvičovat, procvičovat a procvičovat. V této látce jsou občas zákeřnosti, které dovedou hodně potrápit. Nebojíme se! A že děláme občas chyby? Nevadí, těmi se přece člověk učí!
V matematice jsme čím dál lepší, neděsí nás ani vysoká čísla ( do 1 000 000). S těmi počítáme s čím dál větší lehkostí. Porovnávání nám nedělá vůbec žádné potíže a zaokrouhlování jsme již také pochopili. I zde platí totéž, co v českém jazyce - opakovat a procvičovat! Trochu jsme zanedbali geometrii, ale snadno to napravíme, protože jsme prostě skvělí!
V přírodovědě jsme se seznámili blíže s prvky neživé přírody, dokonce jsme se něco dozvěděli i o nerostech a horninách! Je to látka velice náročná a ne každého baví, protože přece jen kamení není tak sympatické jako květiny nebo zvířátka, ale nakonec jsme to zvládli. A k tomu jsme si ještě stihli popovídat o měření některých důležitých veličin - délce, váze, teplotě a času. To pro nás bylo snadné, protože z matematiky už dobře známe všechny jednotky a umíme je i převádět.
Ve vlastivědě jsme se dozvěděli něco o zemědělství, nerostném bohatství a průmyslu v naší republice. Mnoho z těchto informací už nám bylo známo, dokonce jsme si některé věci sami vyhledali, když jsme zpracovávali projekt o jednotlivých krajích České republiky a teď jsme si na to vzpomněli.
Absolvovali jsme sociometrické šetření - zkoumali jsme, jaký jsme kolektiv - na výsledky si ale ještě musíme počkat.
A protože máme za sebou velice náročné období, naplánovali jsme si na příští týden trochu toho odpočinku a legrace. Ne, nebudou to prázdniny, ale budeme si hodně hrát, budeme zkoušet netradiční způsoby učení, zkrátka bude legrace a "škola hrou". I přesto toho máme před sebou spoustu.
V pondělí jdeme na dopravní hřiště (informace máme napsané i v notýsku) a v hodině výtvarné výchovy si vytvoříme koláž na téma "Pohádková postava", na kterou si máme přinést letáky, časopisy a noviny.
Na vlastivědu si začneme nosit druhý díl učebnice! Na matematiku si budeme pilně nosit sešit a pomůcky na geometrii (trojúhelník s ryskou, pravítko, ořezanou tužku, gumu, kružítko).
Bude to fajn :-)
Dne 9.4.2024 se budou vydávat obědy do 13:15 hodin.
Děkujeme za pochopení.
Zápis do 1. tříd školního roku 2023/2024 se uskuteční 9. dubna od 13:00 do 18:00.
Základní kritérium pro přijímání žáků do 1. ročníku:
1. spádová oblast školy
2. kapacita 1. tříd je 85 žáků
Více informací zde.
Po vyplnění přihlašky na tomto odkazu si také můžete zarezervovat konkrétní čas na stanovišti pro motivační část zápisu.
Plakát k zápisu.
Copyright © 1997 - 2024 | ZŠ Anežky České &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Základní škola Ústí nad Labem Anežky České má za cíl, aby jím spravované internetové stránky byly přístupné všem jejím uživatelům a to na základě principů přístupnosti (vnímatelnost, ovladatelnost, srozumitelnost a stabilita). Kontakt je:
Základní škola Ústí nad Labem Anežky České
Anežky České 702/17
400 07 Ústí nad Labem
telefon: 475 500 032
e-mail: sekretariat@zsanceske-ul.cz
V případě, že Vám nebyla poskytnuta odpověď nebo poskytnutá odpověď je neadekvátní či neuspokojivá v souvislosti s Vaší žádostí či oznámením ohledně přístupnosti internetových stránek nebo webové aplikace, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:
Ministerstvo vnitra
odbor eGovernmentu
náměstí Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
e-mail: pristupnost@mvcr.cz
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.