Jaké jazyky se učí na vaší škole?
Co dělá vaše škola pro ekologii?
Odkud pocházejí tví spolužáci?
Welche Fremdsprachen lernt man in eurer Schule?
Was macht eure Schule fűr Ökologie?
Woher kommen deine Mitschűler?
What languages can you study at your school?
What does your school do for ecology?
Where are your classmates from?
Na naší škole se učíme anglicky a německy.
Sbíráme starý papír, baterie, drobné elektro, mobilní telefony, atd.
Moji spolužáci pocházejí z různých koutů světa.
In unserer Schule lernen wir Englisch und Deutsch.
Wir sammeln altes Papier, Batterien, kleine Elektrogeräte, Handys, usw.
Meine Mitschűler kommen aus verschiedenen Ecken der Welt.
At our school we study English and German.
We collect old paper, batteries, small appliances, cellphones, etc.
My classmates come from different parts of the world.
Informace dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů Struktura informací, zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem, umožňujícím dálkový přístup podle vyhlášky č. 422/2006 Sb. ze dne 31.srpna 2006.
1. Název
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Zřizovací listina (Velikost: 3.34 MB)
3. Organizační schéma
Organizační schéma (Velikost: 558.31 kB)
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace
Anežky České 702/17
400 07 Ústí nad Labem
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace
Anežky České 702/17
400 07 Ústí nad Labem
4.3 Úřední hodiny e-podatelny
pracovní dny 7:00 - 15:00 hodin
4.4 Telefonní čísla
+420 475 550 032
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa e-podatelny
4.7 Další elektronické adresy
5. Případné platby lze poukázat
Škola (+DPČ) 0882285369/0800
FKSP 107-0882285369/0800
6. IČ
44555474
7. DIČ
Nejsme plátci DPH
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
Aktuálně platný rozpočet a rozpočty z let minulých je k dispozici na vyžádání na ekonomickém oddělení školy.
9. Žádosti o informace
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně nebo telefonicky) nebo písemně (doporučená nebo elektronická pošta).
Žádost je podána dnem, kdy ji povinný subjekt obdržel.
10. Příjem žádostí a další podání
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (řediteli školy) zřizovateli školy – Statutární město Ústí nad Labem, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
12. Formuláře
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Žádost o poskytnutí informace (Velikost: 15.41 kB)
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti (Velikost: 17.56 kB)
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Konkrétní postupy pro řešení životních situací nejsou vydány.
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané předpisy
Směrnice č. 2/2019 Poskytování informací (Velikost: 426.88 kB)
15. Úhrada za poskytování informací
Přímé materiálové náklady žadatel o poskytnutí informací hradí takto:
a) náklady na pořízení listinných kopií:
b) náklady na opatření technických nosičů dat
c) náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací
Výši úhrady za poskytnutí informace povinný subjekt písemně oznámí žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na základě jakým způsobem byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Poskytnutí informací je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
----------------------------------------
16.2 Výhradní licence
----------------------------------------
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb.
Výroční zpráva (Velikost: 895.63 kB)
18. Oznamovací systém
Vzhledem k účinnosti zákona č. 171/2023 Sb. o ochraně oznamovatelů byl zprovozněn vnitřní oznamovací systém pro oznamování protiprávního jednání.
Oznamovací systém vám umožňuje podat oznámení o chování osob nebo situacích, ke kterým došlo v rámci působnosti organizace: Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace, a o kterých se domníváte, že jsou v rozporu s platnými právními předpisy. Jde o případy, které představují přestupek nebo trestný čin, případně jiné porušení zákonů nebo přímo použitelných předpisů Evropské unie.
Oznamovatel by měl jednat ve veřejném zájmu a v dobré víře, že jím podávané oznámení se opírá o věrohodná fakta a skutečnosti. Oznámení má být určité a srozumitelné. Z oznámení musí být zřejmé, proti které osobě, nebo situaci směřuje a jakého konkrétního jednání se týká tak, aby bylo možné jej řádně prošetřit.
Oznámení podaná prostřednictvím našeho interního systému jsou projednávána důvěrně, nemusíte se tedy obávat o prozrazení Vaší identity. Prosíme Vás, o uvedení Vašeho skutečného jména a pracovního zařazení nebo Vašeho jména a data narození, tak aby byl usnadněn proces ověřování Vaší totožnosti. Zaručujeme Vám maximální diskrétnost po celou dobu řešení oznámení. Anonymní oznámení nejsme dle zákona povinni prověřovat, ale budeme se jimi zabývat.
Oznamovatelem je fyzická osoba, která se v souvislosti s pracovní činností či v pracovním kontextu dozvěděla o protiprávním jednání, k němuž došlo nebo má dojít u osoby, pro niž oznamovatel, byť zprostředkovaně, vykonával nebo vykonává práci nebo jinou obdobnou činnost, nebo u osoby, se kterou oznamovatel byl nebo je v kontaktu v souvislosti s výkonem práce nebo jiné obdobné činnosti, a které
Oznámení přijímá a vyřizuje POUZE příslušná osoba (dále jen „Příslušná osoba“), která vykonává tuto činnost nestranně, zachovává důvěrnost informací a chrání osobnost oznamovatele a dalších osob, na které dopadá ochrana.
V souladu se zákonem č. 171/2023 Sb. o ochraně oznamovatelů je určen nezávislý subjekt Metropolnet, a.s. K příjmu oznámení je určen systém qHlas, který je zcela bezpečný jak pro osobu oznamovatele, tak i pro jiné zúčastněné osoby a principiálně je nastaven k utajení totožnosti oznamující osoby, třetích osob a k ochraně informací uvedených v oznámení.
Příslušnou osobou jsou:
Ing. Martin Kolář, tel. +420 777 150 317
Kateřina Slivová, tel. +420 777 773 188
Oznámení lze Příslušné osobě podat:
Oznámení lze podávat i Ministerstvu spravedlnosti ČR https://oznamovatel.justice.cz/chci-podat-oznameni/
Zpracování osobních údajů bude probíhat v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 65/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Správcem osobních údajů je Metropolnet, a.s., Mírové nám. 3097/37, 400 01 Ústí nad Labem.
Další informace naleznete:
Návrh očekávaného plnění rozpočtu v roce 2024 (Velikost: 1.14 MB)
Návrh rozpočtu na rok 2025 (Velikost: 1.05 MB)
Návrh střednědobého rozpočtu na roky 2026 a 2027 (Velikost: 1.16 MB)
Závěrečná zpráva UZ 33070 – dotace plavání VII. etapa (Velikost: 1.16 MB)
Závěrečná zpráva UZ 33070 – dotace plavání VI. etapa (Velikost: 1.19 MB)
Závěrečná zpráva UZ 33070 – dotace plavání V. etapa (Velikost: 1.17 MB)
Vyúčtování dotace z rozpočtu statutárního města Ústí nad Labem 2019, z grantu pro Životní prostředí a EVVO- Školní meteorologická stanice I. (Velikost: 1.91 MB)
Závěrečná zpráva - Rozvojový program MŠMT "Podpora vzdělávání cizinců ve školách 2019" (Velikost: 1.02 MB)
Závěrečná zpráva UZ 33070 – dotace plavání IV. etapa (Velikost: 1.08 MB)
Závěrečná zpráva UZ 33070 – dotace plavání III. etapa (Velikost: 466.33 kB)
Závěrečná zpráva - Rozvojový program MŠMT "Podpora vzdělávání cizinců ve školách 2018" - příloha 1 (Velikost: 457.72 kB)
Závěrečná zpráva - UZ 33070- dotace na plavání II. etapa (Velikost: 382.09 kB)
Závěrečná zpráva - UZ 33070- dotace na plavání I. etapa (Velikost: 475.32 kB)
Závěrečné hodnocení Rozvojového programu MŠMT ,,Zajištění podmínek základního vzdělávání nezletilých azylantů, ... za rok 2016 (Velikost: 481.72 kB)
1. stupeň od 16:30 hod.
2. stupeň od 17:00 hod.
Copyright © 1997 - 2024 | ZŠ Anežky České &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Základní škola Ústí nad Labem Anežky České má za cíl, aby jím spravované internetové stránky byly přístupné všem jejím uživatelům a to na základě principů přístupnosti (vnímatelnost, ovladatelnost, srozumitelnost a stabilita). Kontakt je:
Základní škola Ústí nad Labem Anežky České
Anežky České 702/17
400 07 Ústí nad Labem
telefon: 475 500 032
e-mail: sekretariat@zsanceske-ul.cz
V případě, že Vám nebyla poskytnuta odpověď nebo poskytnutá odpověď je neadekvátní či neuspokojivá v souvislosti s Vaší žádostí či oznámením ohledně přístupnosti internetových stránek nebo webové aplikace, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:
Ministerstvo vnitra
odbor eGovernmentu
náměstí Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
e-mail: pristupnost@mvcr.cz
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.