Jaké jazyky se učí na vaší škole?
Co dělá vaše škola pro ekologii?
Odkud pocházejí tví spolužáci?
Welche Fremdsprachen lernt man in eurer Schule?
Was macht eure Schule fűr Ökologie?
Woher kommen deine Mitschűler?
What languages can you study at your school?
What does your school do for ecology?
Where are your classmates from?
Na naší škole se učíme anglicky a německy.
Sbíráme starý papír, baterie, drobné elektro, mobilní telefony, atd.
Moji spolužáci pocházejí z různých koutů světa.
In unserer Schule lernen wir Englisch und Deutsch.
Wir sammeln altes Papier, Batterien, kleine Elektrogeräte, Handys, usw.
Meine Mitschűler kommen aus verschiedenen Ecken der Welt.
At our school we study English and German.
We collect old paper, batteries, small appliances, cellphones, etc.
My classmates come from different parts of the world.
Pozor změna !!!!
Od 1.10.2024 je změna v prodeji stravného/čipů za hotové:
- každé školní pondělí 7,00 - 8,00 hod.
- první pracovní školní den v měsíci 7,00 - 8,00 hod
- poslední pracovní školní den v měsíci 7,00 - 8,00 hod. a 14,00-15,00 hod
Příklad -prodej stravného v říjnu :
Od 7:00-8:00 hodin - dne 1.10.2024, dále ve dnech 7.10.,14.10.,21.10.,31.10.2024
Dne 31.10.2024 i od 14:00-15:00 hod.
PŘEPLATKY ZA STRAVNÉ
Žákům, kteří na naší škole setrvávají, budou přeplatky převedeny do dalšího školního období.
Přihláška ke stravování (Velikost: 12.92 kB)
Z důvodu zvyšujících se cen za potraviny, došlo pro školní rok 2022/2023 od 1. 9. 2022 ke zvýšení cen stravného u jednotlivých věkových kategorií takto:
Strávníci 3-6 let…………….27,-Kč
Strávníci 7-10 let…………..30,-Kč
Strávníci 11-14 let………....32,-Kč
Strávníci 15 a více let …....34,-Kč
Cizí strávníci ……………….80,-Kč
Cena obědů se stanovuje podle věku dítěte, kterého dosáhne žák v průběhu školního roku (školní rok 1.9. – 31.8.)
Limity u inkasních plateb doporučujeme zvýšit.
Děkujeme za pochopení.
Upozorňujeme rodiče budoucích prvňáčků i rodiče stávajících žáků na možnost zřízení ISIC karty (viz. pokyny v aktualitách). Karta funguje jako čipová karta do jídelny. Není tedy potřebné kupovat ČIP u vedoucí školní jídelny, ale musí se karta u vedoucí školní kuchyně aktivovat, jinak karta nebude fungovat.
Informace pro strávníky - platba stravného pomocí inkasa (Velikost: 769.79 kB)
Od 1.3.2024 se změnily služby školní jídelny (dále ŠJ).
a) Strávníci mají možnost odhlašovat a volit číslo oběda 2 prostřednictvím dálkového přístupu (internetu).
b) Elektronické čipy (karta ISIC)
Školní jídelna nabízí výběr ze dvou vařených jídel. Jídelníček je sestavován v souladu s požadavkem racionální výživy. Oběd č.2 je třeba objednat tři školní-pracovní dny předem prostřednictvím webové aplikace (www.strava.cz). Jídelníček je i zveřejňován dopředu na webových stránkách školy.
UPOZORNĚNÍ: Pro školní stravování je zaveden bezstravenkový systém. Žák si zakoupí při první platbě stravného elektronický čip, který je vždy po další platbě "dobíjen" o potřebný finanční kredit. Případnou ztrátu čipu je proto nutné neprodleně nahlásit u vedoucí školní jídelny. Ta ho zablokuje a pokud se čip nenajde, musí si žák koupit nový. Při platbě obědů, žák vždy dostává účetní doklad o zaplacené částce, doporučujeme kontrolu, zda si žák skutečně obědy zakoupil.
Školní stravování je školskou službou poskytovanou za úplatu. Je žákům poskytováno pouze v době pobytu ve škole a první den neplánované nepřítomnosti ve škole (nemoc - vyzvednutí jen od 11:00-11:30 hod). Pokud má nemocný žák ve škole sourozence, může vyzvednout oběd (v první den nemoci) sourozenec, ale musí odevzdat jídlonosič do 8:00 hod ve školní jídelně. Jídlonosič si potom vyzvedne až půjde z oběda. Na tyto dny se vztahuje jeho snížená dotovaná cena. Ve dnech, kdy žák ve škole není druhý a další dny onemocnění, mohou zákonní zástupci obědy odebírat, ale za plnou cenu, tzn. cena potravin a celé provozní náklady (musí nahlásit a zaplatit den předem). Pokud by kontrolou bylo zjištěno, že obědy byly odebírány i v této době za zvýhodněnou cenu, budou zákonní zástupci muset doplatit rozdíl.
Provoz:
obědy jsou vydávány: | 11:00 - 11:30 |
cizí strávníci, zaměstnanci školy a osoby vyzvedávajíce |
11:30 - 14:00 | žáci a zaměstnanci školy |
Obědy nejsou vydávány bez elektronického čipu (karty ISIC) a v případě, že není uhrazené stravné na příslušný den.
Prodej stravenek:
- každé školní pondělí 7,00 - 8,00 hod.
- první pracovní školní den v měsíci 7,00 - 8,00 hod
- poslední pracovní školní den v měsíci 7,00 - 8,00 hod. a 14,00-15,00 hod
Odhlášení stravenek:
Odhlášky a změny na následující den jsou možné pouze do 13:00 hod. (internet, email, osobně či telefonicky) v pracovní školní dny.
Veškeré další informace na telefoním čísle 725 406 464 nebo na jidelna@zsanceske-ul.cz
Seznam alergenů (Velikost: 1.95 MB)
1. stupeň od 16:30 hod.
2. stupeň od 17:00 hod.
Copyright © 1997 - 2024 | ZŠ Anežky České &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Základní škola Ústí nad Labem Anežky České má za cíl, aby jím spravované internetové stránky byly přístupné všem jejím uživatelům a to na základě principů přístupnosti (vnímatelnost, ovladatelnost, srozumitelnost a stabilita). Kontakt je:
Základní škola Ústí nad Labem Anežky České
Anežky České 702/17
400 07 Ústí nad Labem
telefon: 475 500 032
e-mail: sekretariat@zsanceske-ul.cz
V případě, že Vám nebyla poskytnuta odpověď nebo poskytnutá odpověď je neadekvátní či neuspokojivá v souvislosti s Vaší žádostí či oznámením ohledně přístupnosti internetových stránek nebo webové aplikace, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:
Ministerstvo vnitra
odbor eGovernmentu
náměstí Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
e-mail: pristupnost@mvcr.cz
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.